Upravljanje posjetiteljima

Kontrolirajte kretanje posjetitelja, zaposlenika, dobavljača i izvođača radova na lokaciji.

Kako upravljati dnevnom fluktuacijom posjetitelja u objektu? Uz Supervisor, to je jednostavno i usklađeno s GDPR-om.

Posjedovanje pravih informacija pomaže donijeti pravu odluku

Modul upravljanja posjetiteljima u Supervisoru omogućuje zaštitarskom timu da:

  • bude obaviješten tko se očekuje na lokaciji (dobavljači, izvođači), jesu li certificirani i/ili odobreni i tko je njihova kontakt osoba unutar organizacije
  • zna odakle dolaze posjetitelji (ulazna točka i vrijeme)
  • zna gdje posjetitelji provode svoje vrijeme (kretanje na licu mjesta)
  • zna mjesto i vrijeme izlaska posjetitelja

Ove informacije mogu biti korisne samo ako su brzo dostupne i prikladne za korištenje.

Usklađenost s GDPR-om i privola, privatnost podataka

Supervisor je integriran s uređajima za skeniranje osobnih dokumenata i terminalima za potvrdu potpisa, što znatno ubrzava proces prijema posjetitelja. Anonimizacija podataka i druge GDPR smjernice su uključene.

Najava dobavljača i izvođača

Obavijestite sigurnosne timove o nadolazećim posjetima dobavljača i izvođača. Dodavanje informacija o internoj kontakt osobi, certifikaciji za izvođače, dopuštenjima pristupa unutar perimetra i očekivanom vremenu izlaska ubrzat će proces provjere i poboljšati razinu sigurnosti.

Brojanje posjetitelja po zonama

U modulu upravljanja posjetiteljima, broj ljudi po unaprijed definiranim zonama (područjima) dostupan je u stvarnom vremenu, što može biti iznimno važno u hitnim situacijama poput evakuacije.

Lociranje određenog posjetitelja

U slučaju da je potrebno odrediti preciznu lokaciju određene osobe, sustav upravljanja posjetiteljima u kombinaciji s video nadzorom bit će od velike važnosti za brzu reakciju.

Evidencija o prisutnosti zaposlenika

  • za operativno planiranje: koriste ga menadžeri u proizvodnim ili logističkim objektima za raspodjelu dnevnog opterećenja dostupnim zaposlenicima
  • za analitiku: koriste ga odjeli za ljudske resurse za praćenje hibridnih radnih modela (kombinacija ureda i rada od kuće)

Evidencija radnog vremena zaposlenika

  • za administraciju: evidencija radnog vremena služi kao osnova za obračun mjesečne plaće u poduzećima sa satnicama

Ostala rješenja

Kontrolna soba

Vidi više

Vatrodojava i plinodojava

Vidi više

Videonadzor

Vidi više

Kontrola pristupa

Vidi više

Zaštita perimetra

Vidi više

Za pružanje boljeg korisničkog iskustva, ispravan prikaz sadržaja i praćenje posjeta, ova stranica koristi kolačiće. Ako prihvaćate kolačiće, kliknite na 'Prihvati' , a ako želite saznati više o kolačićima pogledajte Pravila o kolačićima.